link_mdr
aktualności
2015 :
  1. 1 - 12 |
  2. 13 - 24 |
  3. 25 - 29 |
  min min min min min min min min min min min min
15 marca 2015

Projekt Rowerowy Wrocław II z numerem 1 w tegorocznej edycji WBO

Miło nam poinformować, że po skucesie zeszłorocznego projektu nr 269 do Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, w tym roku chcemy kontyunuować pasmo sukcesów, tym razem jednak pod numerem pierwszym :)

Projekt "Rowerowy Wrocław II" otrzymał nr 1 - i na ten numer będziemy Was zachęcać do głosowania. W dalszym ciągu stawiamy na najwyższą półkę (w tym roku to 2 mln zł), w dalszym ciągu skupiamy się na centrum miasta. Tym razem projekt RWII polega na wyznaczeniu pasów rowerowych oraz niezbędnych śluz i sygnalizacji dla rowerów na następujących ulicach:

Świdnicka (część najbardziej uczęszczanej przez rowerzystów trasy w mieście)
-w kier. północnym od pl. Kościuszki do ul. Bożego Ciała;
-w kier. południowym od ul. Podwale do ul. Piłsudskiego;

Bożego Ciała i Widok (część najbardziej uczęszczanej przez rowerzystów trasy w mieście)
-pas i kontrapas dla rowerów na całej długości;

pl. Orląt Lwowskich (zapewnienie ciągłości dla trasy, która powstała na Braniborskiej)
-w obu kier. od ul. Braniborskiej do Podwala;

św. Katarzyny i Piaskowa (połączenie pl. Nankiera z pl. Dominikańskim w obu kierunkach)
-pas i kontrapas dla rowerów na całej długości;

Grodzka (fragment trasy wokół ścisłego centrum)
-w kier. wschodnim od Szewskiej do Piaskowej;

Grabiszyńska (obecnie najbardziej nieprzyjazna dla rowerzystów areria w mieście)
-w kier. zachodnim od pl. Legionów do Zaporoskiej;

Drobnera, Dubois, Mieszczańska, Jagiełły (główna trasa bez udogodnień dla rowerzystów)
-w obu kier. na całej długości;

Sienkiewicza (główna ulica bez udogodnień dla rowerzystów)
-w obu kier. od pl. Bema do Sępa-Szarzyńskiego;

Kochanowskiego (trasa łącząca bez zbędnych objazdów m. Jagiellońskie z m. Szczytnickim)
-w obu kier. od Mostu Szczytnickiego do Mostów Jagiellońskich;

Peronowa (ważny fragment w rejonie Dworca Głównego bez udogodnień dla rowerów)
-w kier. północnym na całej długości;

pl. Społeczny (ważne skrzyżowanie w centrum łączące strumienie z różnych kierunków)
-w obu kier. od Mostu Grunwaldzkiego do Traugutta (oś wschód-zachód);
-w obu kier. od Purkyniego do pl. Wróblewskiego (oś północ-południe);

Podwale (główna ulica bez udogodnień dla rowerzystów)
-w kier. południowym: od Oławskiej do Kołłątaja;
-w obu kier. od Krupniczej do pl. Orląt;

Stawowa i Borowska (ważny fragment w rejonie Dworca Głównego bez udogodnień dla rowerów)
-w kier. południowym od Piłsudskiego do Swobodnej;

Zachodnia (samograj)
-w obu kier. na całej długości;



ilosc komentarzy:
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ - dnia 2017 - 10 - 17
     
   
lista pozostałych artykułów w dziale aktualności
  1. 1 - 12 |
  2. 13 - 24 |
  3. 25 - 29 |
  1. Czego potrzeba, aby wzrosło bezpieczeństwo rowerzystów?
  2. Przejazd rowerowy pod Mostami Warszawskimi – fajnie, że aż wkurza!
  3. Borek Loves Bikes Rowerowy Weekend: 25-26 kwietnia
  4. Bike Maraton 2015 czas zacząć!
  5. Rowerowy Wrocław - nowe wydawnictwo kartograficzne
  6. Sprzęt grający na rower - przenośny głośnik Blaupunkt
  7. Przetestuj z nami nową ścieżkę rowerową we Wrocławiu
  8. European Cycling Challenge we Wrocławiu!
  9. Projekt Rowerowy Wrocław II z numerem 1 w tegorocznej edycji WBO
  10. Zaproszenie na otwarcie BikeCafé - 7 marca 2015
  11. Na rok zamknęli Bulwar Dunikowskiego - a Frycza ciągle jednokierunkowa
  12. Koleje Dolnośląskie kupują rowery służbowe i popierają pomysł parkingu rowerowego!
 
home
o nas
działania i opinie
miasto
rekreacja
biblioteka
warto wiedzieć
aktualności
prasa