link_mdr
aktualności
2015 :
  1. 1 - 12 |
  2. 13 - 24 |
  3. 25 - 30 |
  min min min min min min min min min min min min
15 marca 2015

Projekt Rowerowy Wrocław II z numerem 1 w tegorocznej edycji WBO

Miło nam poinformować, że po skucesie zeszłorocznego projektu nr 269 do Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, w tym roku chcemy kontyunuować pasmo sukcesów, tym razem jednak pod numerem pierwszym :)

Projekt "Rowerowy Wrocław II" otrzymał nr 1 - i na ten numer będziemy Was zachęcać do głosowania. W dalszym ciągu stawiamy na najwyższą półkę (w tym roku to 2 mln zł), w dalszym ciągu skupiamy się na centrum miasta. Tym razem projekt RWII polega na wyznaczeniu pasów rowerowych oraz niezbędnych śluz i sygnalizacji dla rowerów na następujących ulicach:

Świdnicka (część najbardziej uczęszczanej przez rowerzystów trasy w mieście)
-w kier. północnym od pl. Kościuszki do ul. Bożego Ciała;
-w kier. południowym od ul. Podwale do ul. Piłsudskiego;

Bożego Ciała i Widok (część najbardziej uczęszczanej przez rowerzystów trasy w mieście)
-pas i kontrapas dla rowerów na całej długości;

pl. Orląt Lwowskich (zapewnienie ciągłości dla trasy, która powstała na Braniborskiej)
-w obu kier. od ul. Braniborskiej do Podwala;

św. Katarzyny i Piaskowa (połączenie pl. Nankiera z pl. Dominikańskim w obu kierunkach)
-pas i kontrapas dla rowerów na całej długości;

Grodzka (fragment trasy wokół ścisłego centrum)
-w kier. wschodnim od Szewskiej do Piaskowej;

Grabiszyńska (obecnie najbardziej nieprzyjazna dla rowerzystów areria w mieście)
-w kier. zachodnim od pl. Legionów do Zaporoskiej;

Drobnera, Dubois, Mieszczańska, Jagiełły (główna trasa bez udogodnień dla rowerzystów)
-w obu kier. na całej długości;

Sienkiewicza (główna ulica bez udogodnień dla rowerzystów)
-w obu kier. od pl. Bema do Sępa-Szarzyńskiego;

Kochanowskiego (trasa łącząca bez zbędnych objazdów m. Jagiellońskie z m. Szczytnickim)
-w obu kier. od Mostu Szczytnickiego do Mostów Jagiellońskich;

Peronowa (ważny fragment w rejonie Dworca Głównego bez udogodnień dla rowerów)
-w kier. północnym na całej długości;

pl. Społeczny (ważne skrzyżowanie w centrum łączące strumienie z różnych kierunków)
-w obu kier. od Mostu Grunwaldzkiego do Traugutta (oś wschód-zachód);
-w obu kier. od Purkyniego do pl. Wróblewskiego (oś północ-południe);

Podwale (główna ulica bez udogodnień dla rowerzystów)
-w kier. południowym: od Oławskiej do Kołłątaja;
-w obu kier. od Krupniczej do pl. Orląt;

Stawowa i Borowska (ważny fragment w rejonie Dworca Głównego bez udogodnień dla rowerów)
-w kier. południowym od Piłsudskiego do Swobodnej;

Zachodnia (samograj)
-w obu kier. na całej długości;



ilosc komentarzy:
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ - dnia 2019 - 06 - 25
     
   
lista pozostałych artykułów w dziale aktualności
  1. 1 - 12 |
  2. 13 - 24 |
  3. 25 - 30 |
  1. Ewa Wolak apeluje o poparcie do rowerzystów
  2. VIII Wrocławskie Spotkanie Podróżników Rowerowych „Rowerem ku przygodzie”
  3. Fatalny wypadek rowerzystki na Św. Jadwigi
  4. Rowery w WBO 2016
  5. Północny przejazd pod Mostami Warszawskimi – super rowerowe ułatwienie, niestety z domieszką absurdu
  6. Mamy nowy kawałek fajnego asfaltu na Wybrzeżu Conrada Korzeniowskiego
  7. Rowerem ze Strachocina do centrum – wśród zieleni i bez korków
  8. NIK o budowie trasy rowerowej w Polsce Wschodniej ze środków UE
  9. Rowerem ku przygodzie - VII Wrocławskie Spotkanie Podróżników Rowerowych 12.12.2015
  10. Zgłaszajcie swoje relacje na VII Wrocławskie Spotkanie Podróżników Rowerowych
  11. Pozytywna korba rowerowa dla Ewy Wolak
  12. Jak mogą wyglądać ulice Wrocławia? Chcemy rewolucji!
 
home
o nas
działania i opinie
miasto
rekreacja
biblioteka
warto wiedzieć
aktualności
prasa